شناسهٔ خبر: 151476 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آیین گرامی داشت هفته بسیج در اداره کل و شهرسازی استان زنجان برگزار شد

بسیج آئین گرامی داشت هفته بسیج با محوریت تبیین جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در اداره کل و شهرسازی استان زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، آئین گرامی داشت هفته بسیج با محوریت تبیین جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در محل سالن جلسات شهید داود احمدی اداره کل و شهرسازی استان، برگزار شد. 

در این برنامه جلال خسروی مدرس دانشگاه در زنجان، ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ،گفت: در ایام پرافتخار و سراسر ایثار و شهادت و پرصلابت هفته بسیج قرار داریم. 

وی با بیان اینکه بسیج ،مولود انقلاب وتبلور یافته اسلام است،اظهار کرد: اندیشه و مکتب اسلام، بسیج پرور است. 

مدرس دانشگاه در زنجان گفت: از زمانی که اسلام ظهور کرده تفکر بسیجی که همان تفکر آمیخته با موازین دینی، اخلاقی ،شرعی و اسلامی بوده است..

خسروی، بسیج را یک مکتب،تفکر و اندیشه یاد کرد و بیان داشت: اندیشه بسیج تنها مختص جغرافیای  ایران اسلامی نیست و فرا منطقه ای و فرا جهانی بوده و خود را در اشکال مختلف نشان می دهد. 

وی با بیان اینکه بسیج تعریف ندارد و خود معرف است،افزود: بسیج نیاز به بازگو کردن ندارد چرا که یک تفکر است که خود را در ابعاد مختلف در جهان نشان می دهد. 

مدرس دانشگاه در زنجان،بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در جامعه تاکید کرد و گفت: جوانان در حل و رفع چالش ها بسیار اثر گذار هستند. 

خسروی تبیین دستاوردها، اقدامات و واقعیت های جامعه  را نوعی جهاد تبیین یاد کرد و افزود: مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین بسیار تاکید دارند. 

وی ابراز کرد: بعد از ائمه اطهار(ع) و پیامبر ارکرم (ص)، تنها شخصیتی که در کره زمین حکومت اسلامی را تشکیل داد امام راحل بوده  و امروز ادامه دهنده همین راه مقام معظم رهبری هستند.

مدرس دانشگاه در زنجان،به جنایات رژیم صهوینیستی اشاره کرد و گفت: ارتش اسرائیل کودکش بوده و زنان و کودکان بی گناه را قتل عام می کند.

در پایان این مراسم از محمد حسن عباسی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج پیامبر اکرم (ص) اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اهدای لوحی تقدیر شد.